Render.
No cóż, przyznaję, że bardzo mi się podoba :D I wreszcie udało mi się zrobić coś fajnego z powielonym renderem. Tak bardzo spełniona jestem...
Render.
A to już jest bardzo nieudane (nie tak bardzo, jak moja chwilowa impra z gimp'em, tego cholerstwa nie pokażę...), ale podobno nie tylko ja miałam problem, coby z tym renderem zrobić. Wrzucam bo mogę. Ale tego czegoś z gimp'a i tak nie wrzucę. Ble.


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz