niedziela, 22 czerwca 2014

Zamówienia, zamówienia everywhere~

(render)
Ojejku, ale się przy tej sygnie na początku męczyłam D: W końcu przypadkowo zrobiłam fajne wrażenie, którego nie mam jak określić i proszę, coś nie naprawiło :D 

(stock, ale miał białe tło D: )
Tak troszkę inaczej. Aff w PiZ chciała sygnę na wzór innej... A tamta skojarzyła mi się ze sposobem robienia avatarów na pbf'y. Spróbowałam troszkę to odwzorować.

 (render)
Początkowo również nie wiedziałam, co tu zrobić. Nagle, kiedy maźnęłam czarnym, aby zrobić cienie, wyszedł mi fajny kształt, aż domaziałam to w innych miejscach xD Zawsze pomysł na sygnę mam pod koniec lub chwilę po zrobieniu jej.
Wersja bez:
 


4 komentarze:

  1. 1. Podoba mi się to świetliste koło na środku, przesunęłabym je tylko bardziej w stronę dłoni, żeby jeszcze bardziej zaakcentować ten gest.
    2. Napis jest świetny, to on przyciąga mój wzrok. Szkoda, że praca czarno-biała i czemu tak pusto w tle?
    3. Wersja nr 2 bardziej do mnie przemawia ;) Trochę monokolor wyszedł, ale sama praca bardzo pozytywna. Znowu fajny napis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się mogę z Tobą skontaktować w sprawie zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli posiadasz konto na forum NosTale/Elsword, wystarczy napisać do mnie za pomocą Prywatnej Wiadomości (Enyuu). Jeżeli nie, możesz jakoś pokombinować za pomocą e-maila. :>

      Usuń
  3. Wszystko SUPER <3<3<3

    OdpowiedzUsuń