czwartek, 24 lipca 2014

Nie zawsze robię takie prace...

(wycięte)
Oezu... Chciałam zrobić coś mroczniejszego. I wpadł mi w łapki taki obrazek. Ciągle wybrzydzałam, ciągle narzekałam... A sama praca jest taka sobie jak dla mnie. I te napisy, my God.

(render)
Randomowe zamówienie. 

Zamówienie. Po raz pierwszy w życiu miałam za zadanie zrobić coś realniejszego, więc szybko się za nie wzięłam. Nie kombinowałam za wiele - miało być ognisto (stąd chciałam rzucić wrażeniem, że jej włosy płoną) i z napisem (który się zlewa, wiem ._.). Ofc. jakość poszła się kochać po drodze -.-' 


(rendery)

Wow sygny c4d
Wow świecą
Wow one wyszły
To znak, że pewna osoba je sobie zamówiła. Ja się łapię za głowę, że nie mam siebie w czego ubrać, bo mi nic nie wychodzi, a tu nagle wpada Vazah i patrzcie państwo jaka magia ;_; No i dawno już sie tak nie bawiłam c4d. 

Aż z wrażenia na szybko coś namaziałam:



1 komentarz:

  1. Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie prace bo mają świetne kolory i wyraziste świecenia, więcej takich poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń